Тематика засідань учительських спільнот на 2021-2022 навчальний рік
План роботи
ШММВ
на 2018- 2019навчальнийрік
Мета ШММВ: сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання.
Основні завдання ШММВ: створення умов для безперервного вдосконалення фахової освіти й кваліфікації молодих спеціалістів, підвищення їхньої психологічної компетентності, поглиблення знань з теорії та методики навчання й виховання, оволодіння молодими та малодосвідченимивчителями основних нормативних документів, розвитку ініціативи й творчості.
«Учитель готується до гарного уроку все життя. Така духовна й філософська основа професії й технології нашої праці: щоб дати учневі іскорку знань, учителеві необхідно увібрати в себе ціле море світла»
В.О.Сухомлинський
№ |
Змістроботи |
Відповідальні |
Примітка |
|
Вересень |
||||
1 |
Зміст, завдання, мета ШММВ учителя. |
Семеніхіна І.М. |
||
2 |
Інструктажмолодихучителів: «Планування, виконаннянавчальнихпланів і програм». |
Семеніхіна І.М. |
||
3 |
Анкетування з метою вивчення запитів молодих та малодосвідчених спеціалістів у наданні методичної допомоги. |
Семеніхіна І.М. |
||
4 |
Практичне заняття: «Ведення шкільної документації. Обговорення інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення навчальних дисциплін». |
Семеніхіна І.М. Скороход С.М. |
||
5 |
Види планування: календарне та поурочне. |
Семеніхіна І.М. |
||
6 |
Консультація: контроль та оцінювання знань учнів. |
Семеніхіна І.М. |
|
|
7 |
Організаціянаставництва |
|||
Жовтень |
||||
1 |
Підготовкавчителядо уроку. Система вимог до сучасного уроку. |
Семеніхіна І.М. |
||
2 |
Круглий стіл «Як зробити урок ефективним?» |
Новікова А.І. Живага О.Г. |
||
3 |
Консультація: проблемипедагогічногооцінювання. |
Семеніхіна І.М. |
||
Листопад |
||||
1 |
Інноваційні форми й методи, які сприяють ефективності засвоєння навчального матеріалу |
Пономарьова В.І. |
||
2 |
Практичне заняття:«Моделювання структури уроку відповідно до обраного типу» |
Гринь Л.М. |
||
3 |
Методичні поради щодо вироблення власного стилю викладання. |
Семеніхіна І.М. |
||
Грудень |
||||
1 |
Оцінювання навчальних досягнень учнів. |
Семеніхіна І.М. |
||
2 |
Інструктаж з організації та проведення тематичного й семестрового оцінювання. |
Семеніхіна І.М. |
||
3 |
Методика підготовки й проведення предметного тижня . |
Семеніхіна І.М. |
||
Січень |
||||
1 |
Застосування диференційованого та індивідуального підходу до навчання. |
Сергієнко О.Ю. |
||
2 |
Практичне заняття: розробка позакласного заходу. |
Новікова А.І. Гринь Л.М. |
||
3 |
Дискусія «Фактори, які впливають на рівень навчальних досягнень учнів». |
Семеніхіна І.М. |
||
Лютий |
||||
1 |
Опрацювання проблеми: «Форми й методи роботи на уроці». |
Семеніхіна І.М. |
||
2 |
Способи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках та позаурочний час |
Семеніхіна І.М. |
||
Березень |
||||
1 |
Практичне заняття: «Самоаналіз проведених уроків». |
Семеніхіна І.М. |
||
2 |
Методика організації позакласної та позашкільної роботи з учнями |
Скороход С.М. |
||
Квітень |
||||
1 |
Етика й психологія педагогічного спілкування. |
Сергієнко О.Ю. |
||
2 |
Рольова гра: «Мистецтво ораторства» |
Пономарьова В.І. |
||
3 |
Проведення навчальної практики та навчальних екскурсій. |
Семеніхіна І.М. |
||
Травень |
||||
1 |
Інструктаж з організації й проведення річного оцінювання |
Семеніхіна І.М. |
||
2 |
Творчий звіт учителів. |