План роботи вчителів природничо-математичних дисциплін на 2018-2019 навчальний рік
План роботи вчителів природничо-математичних дисциплін на 2016-2017 навчальний рік
Відкритий урок хімії 11 клас
(Підготувала вчитель хімії Овчаренко Т.М.)
Тема: Поняття про синтетичні лікарські препарати (на прикладі аспірину)
Мета: навчальна: сформувати поняття про синтетичні лікарські препарати на прикладі аспірину; розглянути історію відкриття аспірину, познайомити з його
будовою і властивостями, фармакологічними діями; показати роль хімії у створенні нових лікарських препаратів, можливості застосування нових синтетичних лікарських препаратів; повторити правила зберігання та використання лікарських засобів.
розвивальна: розвивати самостійну пізнавальну активність, удосконалювати вміння отримувати інформацію з додаткової літератури, інтернету, викладати матеріал, уміння аналізувати, пояснювати та робити висновки, застосовувати свої знання на практиці, розвивати інтерес до вивчення хімії.
виховна: виховувати відповідальне ставлення учнів до власного здоров’я, закладати основи культури прийому лікарських препаратів, сприяти розвитку грамотної хімічної мови.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Форма проведення: рольова гра – вакансія
Обладнання : підручник, комп'ютерна презентація, хімічне обладнання та реактиви для проведення лабораторних дослідів.
Гіперпосилання на розробку уроку https://yadi.sk/d/z2tl1n_7qNu8F
Урок біології 10 клас
Гіперпосилання на розробку уроку https://yadi.sk/d/ibE-OPR739FyMs
Урок математики 11 клас
Гіперпосилання на розробку уроку https://yadi.sk/d/E-gx5a6939G2uV (презентація); https://yadi.sk/d/Q4Gt0Hnk3ATcmy (розробка уроку),
https://yadi.sk/d/WYVPd5hS3ATeTZ (презентація "многогранники")
Урок у формі змішаного навчання з використанням інтерактивних технологій
Клас: 11
Школа: Половинкинська ЗОШ І – ІІІ ступенів
Вчитель: Олійник Олена Олексіївна
Тема: Застосування похідної до дослідження функції
Мета: Узагальнити та систематизувати загальні відомості щодо дослідження функції за допомогою похідної; формувати вміння розв’язувати вправи
Розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, математичну мову, пам’ять, кмітливість, інтелектуальні та творчі здібності учнів у процесі вивчення математики, навички спілкування; розширювати світогляд
Виховувати наполегливість, самостійність, дисциплінованість, чесність, взаємоповагу, охайність
Тип уроку: закріплення вмінь, вдосконалення навичок
Обладнання: підручник, дидактичний матеріал, презентація «Застосування похідної до дослідження функції», мультимедійний проектор, вихід до мережі Інтернет, комп’ютерна програма для побудови графіків функцій
Гіперпосилання на розробку уроку https://yadi.sk/d/yyld-ibE3ATk66 (розробка уроку), https://yadi.sk/d/hpuzpxYW3ATnwR ( презентація до уроку)
Математична гра "Найрозумніший"
Розробка заходу для учнів 5-6 класів
(Підготувала вчитель математики Олійник О.О.)
Гра – шлях дітей до пізнання світу, в якому
вони живуть і який покликані зрозуміти.
О.Горький
Мета: Формувати пізнавальний інтерес до вивчення математики; розвивати логічне мислення, математичну культуру учнів; виховувати наполегливість у досягненні мети, почуття відповідальності та взаємоповаги.
Обладнання: дидактичний матеріал (літери А, Б, В, Г для кожного учасника), проектор, презентація "Найрозумніший", таблиці І туру, ІІ туру, ІІІ туру, дипломи та сувеніри для учасників та нагородження
Гіперпосилання на розробку заходу https://yadi.sk/d/fE6RRnjh3Abshk (розробка заходу);
https://yadi.sk/d/SozKRjom3AbudW (презентації до заходу)