Про організацію Методичної роботи
Тематика засідань учительських спільнот на 2021-2022 навчальний рік
План роботи
ШММВ
на 2018- 2019навчальнийрік
Мета ШММВ: сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання.
Основні завдання ШММВ: створення умов для безперервного вдосконалення фахової освіти й кваліфікації молодих спеціалістів, підвищення їхньої психологічної компетентності, поглиблення знань з теорії та методики навчання й виховання, оволодіння молодими та малодосвідченимивчителями основних нормативних документів, розвитку ініціативи й творчості.
«Учитель готується до гарного уроку все життя. Така духовна й філософська основа професії й технології нашої праці: щоб дати учневі іскорку знань, учителеві необхідно увібрати в себе ціле море світла»
В.О.Сухомлинський
№
|
Змістроботи
|
Відповідальні
|
Примітка
|
Вересень
|
1
|
Зміст, завдання, мета ШММВ учителя.
|
Семеніхіна І.М.
|
|
2
|
Інструктажмолодихучителів: «Планування, виконаннянавчальнихпланів і програм».
|
Семеніхіна І.М.
|
|
3
|
Анкетування з метою вивчення запитів молодих та малодосвідчених спеціалістів у наданні методичної допомоги.
|
Семеніхіна І.М.
|
|
4
|
Практичне заняття: «Ведення шкільної документації. Обговорення інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення навчальних дисциплін».
|
Семеніхіна І.М.
Скороход С.М.
|
|
5
|
Види планування: календарне та поурочне.
|
Семеніхіна І.М.
|
|
6
|
Консультація: контроль та оцінювання знань учнів.
|
Семеніхіна І.М.
|
|
7
|
Організаціянаставництва
|
|
|
Жовтень
|
1
|
Підготовкавчителядо уроку. Система вимог до сучасного уроку.
|
Семеніхіна І.М.
|
|
2
|
Круглий стіл «Як зробити урок ефективним?»
|
Новікова А.І.
Живага О.Г.
|
|
3
|
Консультація: проблемипедагогічногооцінювання.
|
Семеніхіна І.М.
|
|
Листопад
|
1
|
Інноваційні форми й методи, які сприяють ефективності засвоєння навчального матеріалу
|
Пономарьова В.І.
|
|
2
|
Практичне заняття:«Моделювання структури уроку відповідно до обраного типу»
|
Гринь Л.М.
|
|
3
|
Методичні поради щодо вироблення власного стилю викладання.
|
Семеніхіна І.М.
|
|
Грудень
|
1
|
Оцінювання навчальних досягнень учнів.
|
Семеніхіна І.М.
|
|
2
|
Інструктаж з організації та проведення тематичного й семестрового оцінювання.
|
Семеніхіна І.М.
|
|
3
|
Методика підготовки й проведення предметного тижня .
|
Семеніхіна І.М.
|
|
Січень
|
1
|
Застосування диференційованого та індивідуального підходу до навчання.
|
Сергієнко О.Ю.
|
|
2
|
Практичне заняття: розробка позакласного заходу.
|
Новікова А.І.
Гринь Л.М.
|
|
3
|
Дискусія «Фактори, які впливають на рівень навчальних досягнень учнів».
|
Семеніхіна І.М.
|
|
Лютий
|
1
|
Опрацювання проблеми: «Форми й методи роботи на уроці».
|
Семеніхіна І.М.
|
|
2
|
Способи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках та позаурочний час
|
Семеніхіна І.М.
|
|
Березень
|
1
|
Практичне заняття: «Самоаналіз проведених уроків».
|
Семеніхіна І.М.
|
|
2
|
Методика організації позакласної та позашкільної роботи з учнями
|
Скороход С.М.
|
|
Квітень
|
1
|
Етика й психологія педагогічного спілкування.
|
Сергієнко О.Ю.
|
|
2
|
Рольова гра: «Мистецтво ораторства»
|
Пономарьова В.І.
|
|
3
|
Проведення навчальної практики та навчальних екскурсій.
|
Семеніхіна І.М.
|
|
Травень
|
1
|
Інструктаж з організації й проведення річного оцінювання
|
Семеніхіна І.М.
|
|
2
|
Творчий звіт учителів.
|
|
|
|